NÄBBSKOR:D / 2010-12-05 / 19:47:45

jaha :) nu har jag köpt dom..det blev de dyra. de nya. de finare:P nog mycket dyrare men de andra kan ju höjas i pris mycket innan den auktionen är slut. men det är ju skitkul ju:D mycket pengar..hoppas jag har så mycket..har liksom fortfarande inte fått pengarna från skolan, men de kommer förhoppningsvis nu under kommande vecka:)

lite bilder på mina fina skor:

undrar vad det är för prickar på skaftet? :O




hoppas verkligen de är bra och stämmer överens med beskrivningen!:)
så här står det:
Kero blötnäbbskor,stl 38, natur , mjukt skaft , oanvända

Går fint att använda med skoband. Nypris är ca 1600 kr

ska bli spännande, de kommer säkert i veckan:D:D fy vad roligt!!

det andra alternativet var dessa:

med beskrivningen:
Vintage näbbstövlar näbbskor skinnskor näbbkängor retro stl- 38-39
Bra skick med fin platina, bra och fina sulor.
Äkta näbbskor från 70talet.

Fina Tomteskor.
så..jag vet inte..de var inte så dyra nu, men det kan ju höjas på 4 dagar. de var gamla, använda. väldigt coola/snygga ändå men...jag hoppas jag gjort rätt nu iallafall:P får kolla sen hur dyra de blev och se hur lessen jag ska bli..

japp, det var det för denna gången..sen lägger jag in bilder på det inlägget som heter "min pappa..." eftersom min adapter var borta då men nu har jag hittat den:)

ja, hörs då, hälsa hem! :)
hejs från en x antal kronor fattigare, men ett par nya fina näbbskor rikare

kommentarer
Postat av: im

Grattis dom fina näbbskorna. Lova mig att du tar på dig dom och visar dom t ex en söndag.

2010-12-06 @ 17:38:35

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0