skorna har kommit:D / 2010-12-08 / 17:35:47

tjena!

uppdaterat!
fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder, fattar inte varför?:S men iallafall så lägger jag upp bilder på skorna så fort jag kan:) de ringde imorse och sa att jag kunde komma och hämta dom på bussgodset, det var nått nytt..:O men så fick ja vänta låånga timmar i skolan innan jag kom hem och kunde öppna..jag är nöjd, de är jättesköna:D längtar till jag ska använda dom. kanske ikväll?;) hihih skulle va typiskt mig. men ja, jag ska testa senare ikväll om man kan lägga upp bilder annars får jag göra det en annan dag..


mindre paket än jag väntat. men de är ju ganska mjuka ändå så man kan ju mosa lite:P

spännande....

inlindade i rosa tyg:)

så fina, precis som på beskrivningen:)

fixade en fotograf (inte den bästa, detta var bästa bilden:P) som fotade åt mig, lite svårt att fota själv...den ena skon med band och den andra utan:)

kanske börjar på provkolt ikväll, så bäst å hålla koll då:P

hejs från en barnvakt-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0