tidsbrist och näbbskor / 2010-12-03 / 20:01:57

hejsan alla:D har haft lite tidsbrist främst på grund av sena nätter och mycket i skolan. har lite grejer till nästa vecka som är väldigt viktigt för att få MVG i slutbetyg:D så, därför lite seg.

men nu ikväll, efter att jag skrivit lite på en engelskagrej som inte handlar om något MVG, så ska jag ta mig tid att göra lite på mitt underbart roliga projektarbete.

på tal om näbbskor så var de sålda, de som pappa skulle åka och hämta i Sthlm..

dessa var redan sålda:( men det kanske bara är meningen att jag ska hitta ett par ännu bättre?;)

så jag har iallafall kollat på lite andra, och det ser faktiskt ganska bra ut. säger ingenting ännu, men jag lovar att det kommer bild så fort jag har beställt/köpt/fått dom!! ska bli sjukt kul å se vad det blir för nått..:D

uppdaterar ikväll/inatt om det händer något! :)

ha're bra så länge!

hejs från en glaaad (men lessen för att det bara är minus 5 grader ute:()

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0