tog av tiden jag inte hade / 2010-12-12 / 05:54:33

och gjorde lite på projektarbetet trots allt. jag vet att det kommer få konsekvenser senare typ huvudvärk eftersom jag tog av min sovtid, men vadå, lev i nuet eller vad? inte kan man tänka på konsekvenser nu när de inte är här..:P
någon gång måste jag ju göra det, fast jag inte har dagtid till det. då måste jag ta från natten. iallafall.

förklarar i bilder vad som hände:

rev isär alla sydda kanter på lakanet jag ska använda till provkolten..

klippte ut...

..två ganska ungefära bitar till ärmen.

nålade fast mönsterdelen ärm - sasse i båda tygbitarna (för det ska ju bli två armar, därför gör man dubbelt:P)

ärmdelen fastnålad.

och till sist, ritade där jag ska klippa, mönstret + sömsmån.

men hann inte så långt på det sista för blev så trött..(oj, där kom konsekvenserna:O ska ta hand om de genom att sova...). men har iallafall börjat, som jag har så svårt med, så nu blir det iallafall lättare att fortsätta när jag är mitt i nån grej. ska bli kul som sagt:)

hejs & gonatt från en t-r-ö-t-t-


kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0