fortsätter rita mönster, bakstycke-hàrddo / 2010-11-27 / 19:01:05

preecis som jag trodde sätter jag nu detta före annat..lite för mycket. men samtidigt måste jag ta igen efter att jag varit så seg länge:S men, iallafall så kanske det här kan hjälpa mig, om jag tänker att jag ska göra en timme skolarbete så får ja göra en timme på det här, då kanske jag kan;) fast jag är inte så bra på självdisplicin eller vad det heter, jag bestämmer mig ofta och bestämt, men det blir sällan så..:(

men idag har jag iallafall ritat av bakstycket

eftersom jag är så kort så har jag mätt hur lång den ska bli på mig...


...och gjort en egen markering..tjockare men kortare:P det är den som är lite brokig som är min, syns kanske:P


satte på mönsterpapperet på mönstret, precis som jag gjorde med ärmen..


det färdigritade bakstycket..:)


aa men typ så här kommer det se ut när det är färdigt..nej jag skojjar;)

men nu måste jag skärpa mig, för jag har mycket annat att göra. men jag antar att jag återkommer till detta arbete innan jag sover. jag har vänt på dygnet en del så lär inte kunna sova på många timmar än. fast iochförsig sov jag inte många timmar så hade egentligen kunnat sova nu på en gång, men bara jag blir övertrött så går det bra! vill ju börja sy nu på en gång så jag får skynda mig med allt det andra skitet jag ska göra:P

ha det bra så hörs vi snart:D

kram från en .... jag vet inte ....

kommentarer
Postat av: KB

Härligt sonja!!! :D

2010-11-28 @ 18:21:20
Postat av: ak (-va betyder det då?)

jetebra:)

2010-11-28 @ 20:42:31
Postat av: E

vad kul sonja! :D

2010-11-29 @ 16:33:26
Postat av: im

Du är bäst! Du kan ju samiska också.

2010-11-29 @ 22:41:27

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0