skinn / 2010-11-08 / 14:44:19

lite kul. :) mamma och pappa har köpt en skinnfåtölj till att förnya våra barstolar. det kommer att bli över en del skinn efter att de är färdiga, och då har mami och papi lovat att jag ska få resterna. helt perfa! jag tänkte i kiruna på att köpa skinn så jag kan sy en väska eller göra något annat tillbehör till kolten, men då var det ju utomordentligt tur att jag inte köpte!:)


bild på skinnet. lite dålig färg men den är lite mörk/rödbrun tror jag


skinnet på barstolen. :)

ska se om jag hinner göra så mycket i veckan, dels har farmor och farfar ockuperat mitt rum så jag har liksom ingenstans att vara och dels så har jag typ förtiosju grejer till nästa vecka. såå, jag ser ju hur det blir med den saken.
har inte gjort något under helgen eftersom det har varit samlingar. underbart.

hejs från en lycklig



kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0