inköp av tråd m.m / 2010-10-16 / 19:35:54

hejsan alla glada:D (och alla ledsna;))

nu beställer jag tråd, måttband, mönsterpapper (vilket okomplicerat namn, trodde det var krångligare än så:p), och märkpennor att rita av mönstrena på tyget med:) affären jag beställer från heter svenskamonster.se (inte monster men mönster, det är bara för man inte kan ha ö i internetadresser;P )
Varukorgen
Ta bort Antal Produkter Total
Coats Duet 128,00 kr
Kjol- eller byxblixtlås
- Färg Vit
15,00 kr
Måttband 39,00 kr
Märkpennor 43,00 kr
Mönsterpapper 57,00 kr
Summa: 282,00 kr

Fortsätt att handla Kassan


tur att jag fick bidrag, fast jag ligger ändå på minus nu pga 10 körlektioner, uppkörning, allt material till detta arbete och mina eviga beställningar på internet som jag inte kan sluta med, så det är ett antal tusen det handlar om.....:/ men spännande iallafall, då betyder det att jag kan börja när mönsterpapperena m.m kommer:D å så måste vi hitta en symaskin fort för fast det är en del kvar innan jag ska sy kolten så måste jag ändå (som sagt) sy en provkolt innan för att kolla att mönster osv stämmer, jag vill helst inte göra fel på själva kolten, den ska bli felfri;)

Mottagareadress
Sonja Bolsøy
Nysätersvägen 31
74142 Knivsta


Produkter
1 x Måttband 39,00 kr
1 x Kjol- eller byxblixtlås
- Färg: Vit
15,00 kr
4 x Coats Duet 128,00 kr
1 x Märkpennor 43,00 kr
1 x Mönsterpapper 57,00 kr
Betalningsinformation
Betalningsmottagare
Sonja Bolsøy
Nysätersvägen 31
74142 Knivsta
Betalningsssätt
Förskottsbetalning
Summa: 282,00 kr
Frakt (SE): 72,00 kr
Total: 354,00 k

SÅKLART kostar frakten en miljon också!:S jag blir ju ruinerad till tusen! jag har en tendens att tänka "äh det ordnar sig, det gör det ju alltid" när det gäller pengar, vet inte om det är bra alla gånger...alltså jag vet inte hur det ska gå ihop för liksom mina körlektioner skulle man tydligen betala i förskott, jag har vissa som jag hade för flera veckor sen som jag inte har betalat..men de säger inget så kan väl vänta med det ett tag till, till nästa månad eller nåt, för annars betalar jag alltid i förskott, skönast så..haha intresting, mhmm!;P spåra ur lite men va gör de?:P

klantig som jag var råkade jag skriva in fel mailadress, men det borde väl gå att ordna ändå bara att jag inte fick någon orderbekräftelse. så nu ska jag fixa mig in på handelsbankens hemsida och bli ännu fattigare, K-U-L! ;D

det går iallafall inte bakåt, som tur är..:)

kram

ps. kom gärna med tips om ni är bra på å sy å sånt, eller om ni har tips på ex var man kan hitta billig, bra symaskin eller om ni vet någon bra tygaffär eller whatever, feedback borde inte skada:)


kommentarer
Postat av: ann1e

häärligt sonja:)

ser fram emot fortsättningen...

kram!

2010-10-17 @ 11:20:28

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0