längtar / 2010-10-22 / 10:03:01

jag måste bara säga att jag längtar till nittonde april. och jag längtar till andra november. jag längtar till SNÖ. när jag vaknade imorse och drog upp gardinen. då tappade jag hakan. fick bråttom för jag hittade inte den först, den ramlade under sängen. jag blev DUNDERglad:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D oj, ursäkta, jag blev bara så LYCKLIG!:D
jag längtar till nästa torsdag. längtar till nästa fredag. längtar till femte november. längtar till trettonde november. längtar till tjugoförsta december. längtar till ikväll. längtar. men livet är nu. så det struntar jag i. lever nu.

eftersom det är nästan vinter nu måste är det snart dags att vara färdig med projektarbetet. därför måste jag skynda mig. full fart framåt!

hejs från en snöglad :)

kommentarer
Postat av: Väktare1 och 2

oj. hoppas du hittar din haka

2010-10-22 @ 11:55:31
Postat av: Väktare1 och 2

oj. hoppas du hittar din haka

2010-10-22 @ 11:55:48

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0