nyheter / 2010-10-13 / 15:03:49

nu ska jag komma med två positiva tillkännagivanden!:D

1. idag på skolan så kom min mentor in till engelska-lektionen och berättade att två grupper har fått beviljat bidrag på 500 kr till projektarbetet. jag försökte som titta om hon såg på mig men hon gjorde liksom inte det:( men så sa hon "det är saras grupp......och..(vänta i typ tusen år)....sonja" så pekade hon på mig..jag är ju inte i grupp, de flesta andra är det..men jag blev helt PAFF, hakan trillade av så kunde inte ens skrika ut min glädje..jag hade innan hört att det är svårt att få beviljat bidrag, så jag trodde ALDRIG att nåt sånt skulle hända..specielt för sånt aldrig händer mig..
det är HELT underbart, för jag har knappt råd med mina körlektioner och då är det ju perfekt med lite extra klirr i kassan:D

2. när jag kom hem såg jag ett STORT paket i postlådan, fick knappt ut det..jag tänkte det kanske var nå paket som jag beställt från ellos, men det skulle ju komma till ICA..sååe mosade jag ut det och såg massa fina klara färger, röd, gul, grön och blå..JÄTTEGLAD! :D beställde ju de i fredas så trodde inte det skulle gå så fort..nu kan jag komma igång på riktigt...:) symaskinsproblemet kvarstår men det får fixa sig snart. behöver den som sagt inte i början men kommer nog behöva den snart.


bild på tygerna, supert:D
var lite orolig för färgerna men det blev ju bra:D


VAD ROLIGT, nu är det igång på riktigt! :D


kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis!:)

2010-10-13 @ 16:43:11
Postat av: k

tygerna ser ju super bra ut. Härligt Sonja!!!!

2010-10-14 @ 21:23:19

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0