symaskin / 2010-10-20 / 09:59:56

det ser inte såå ljust ut på symaskins-fronten. pappa åkte till göteborg i måndags och kom hem igår - utan symaskin! :( han hade sett en på blocket som han skulle kolla på, men den var redan såld:( den som verkade så bra.. inte hundra år gammal som de han kollar på, utan en lite mer modern me typ digital skärm eller vad det nu var:P

förhoppningsvis kommer iallafall mina saker från svenskamonster.se idag, så kan jag iallafall börja med det andra under tiden..men det börjar bli kris alltså!


om jag minns rätt var det en sån här, lik iallafall, som han kollade på. suck! nu blir det säkert nått skrot ändå, för när det är bråttom tar vi bara det som finns, något som man kan sy med. men jag vill ju ha kvar den efter projektarbetet också, har MASSOR med grejer att sy!!

jajja, får väl bara vänta och hoppas på det bästa..har som sagt ändå fullt upp med annat så kanske bara är meningen det att jag inte ska lägga all tid på projektarbetet nu, för det kommer jag troligtvis göra när jag fått maskin;) allt hittar man på för att slippa plugga..:P träffade det hårt? oj, förlåt!

hejs 

kommentarer
Postat av: ciljalinee

plugga plugga plugga !! :D

2010-10-20 @ 20:23:41

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0