väntan / 2010-10-18 / 16:54:45

hejsanhejsan:)

jaa, finns inte så mycket att göra på kolt-fronten idag. beställde ju tråd m.m i lördags, så det borde komma senast onsdag skulle jag tro. fick mejl av tanten imorse som skrev nått om trådarna så hon kanske skickade det i dag nångång, spännande:)


samiska flaggan:)

sen kan jag ju lägga ut bilder på det jag beställde, det tänkte jag inte på... här kommer det:D

tråd: jag ska ha blå tråd

märkpennor, att rita av mönstret på tyget med

måttband, att mäta med:P

å så en dragkedja till en kjol som är trasig, alltså inte till detta arbete men beställde det ändå..:)

bilden på mönsterpapperet var bara vit, så den orkar jag inte lägga ut:P inte så intressant.

förresten så kollade jag på "min sida" på svenska mönsters hemsida, och där stod det: Beställningsstatus: Skickad, så då är det bara att vänta:D det gillar jag, att vänta på paket som kommer med posten, iaf om man redan betalat, najs:D

kram på er


kommentarer
Postat av: im

Vad fin sida under "väntan" med trådrullar som formar en blomma m m. Jag förstår att ett vitt mönsterpapper är mindre intressant att se. Vad bra att du fick tag i det.

2010-10-26 @ 16:53:18

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0