läget / 2011-04-11 / 19:36:23

ska försöka börja fiffla på barmklädet nu. kan bli komplicerat men jag hoppas det ska gå bra! jag har ju fått mönster av siv så ska försöka följa det så bra som möjligt och hoppas att det inte blir alltför mycket fel för då tar ju materialet slut. 

har ingen aning om hur lång tid det kan ta å göra ett barmkläde men ska göra så mycket som möjligt innan jag drar så att jag kan koncentrera mig på rapporten sen, som sagt. den kan jag också fiffla på i gällivare om jag får tråkigt. :) men när jag kommer hem är det några dagar till rapporten ska vara färdig och sen har jag även några dagar till redovisningen så att jag kan göra det sista om det är något kvar.

ska också sy fast kantningen på nederkanten ikväll medan jag drar ut på äventyr..:)

så imorgon eller onsdag ska jag till ingamaj för hon ska hjälpa mig med att sy fast ärmarna, man ska tråckla osv, var och gjorde det hos henne med provkolten men jag minns ju inte hur man gör:P så det blir spännande, då kan man väl säga att allt utom barmklädet är färdigt.

inga bilder för tillfället, kommer senare..

hejs från

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0