uppskjutning / 2011-04-01 / 17:36:00

goddag igen!

har varit ont om bild-inlägg den här veckan. april kommer döda mig, så jag får försöka sätta in lite bilder innan dess. och om jag överlever lägger jag fler bilder sen.

iallafall, redovisningen vi ska ha för årskurs 2 har blivit uppskjuten till 4 maj istället för 27 april, SKÖNT! då har jag lite längre tid på mig att göra färdigt kolten, behövs sannerligen! rapporten ska dock fortfarande in 29 april, men den kan man nog skriva utan att vara helt färdig.

FINEMANG! :)

hejs från

kommentarer
Postat av: im

God kväll! Skönt att höra och se hur bra det går och att det blev uppskjutet. Vi har haft fel på datorn, därför har jag inte följt upp ditt arbete.

Lycka till!

2011-04-01 @ 21:54:04

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0