här går det undan.. / 2011-02-01 / 12:49:00

tät uppdatering, yeah;D

igår kväll, lite för sent, mailade jag en bekant för att fråga lite om sliehppá och dekoration bak på kolten, hoppas på svar inom en snar framtid..och inte bara såna svar jag hittills fått som inte gett mig någon framgång..nej, skojjar, all hjälp är ju bra men det är det sista som jag måste ha för att kunna sätta igång med det!

skrev också och frågade två tjejer om lissto och vad-det-nu-hette-det-andra-bandet, via deras bloggar som jag hittade när jag googlade. bra där! utan google hade ju verkligen inte det här gått..! alltid när jag ska få reda på något så är det google som gäller, via google har jag fått kontakt med folk som hjälpt mig, har kommit till sidor där man kan beställa material till olika saker och sidor varifrån jag tagit och kan ta viktig fakta till mitt arbete och till projektrapporten.

hörs & hejs från en kolt-galen-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0