mycket / 2011-02-03 / 17:41:03

(fett tråkigt med bara text hela tiden men jag har inte gjort nå saker som man kan fota..inte så kul å typ fota mailet jag fick av siv eller så..:P men jag kom på!! :D så det blir nån bild iaf;))

jaa, har haft mycket de senaste dagarna. har mailat lite, googlat lite, besökt någon affär, skrivit lite och försökt få tag på skinn. lite så där i förbifarten dårå. måste sätta igång med dekorationen snart, bara det att jag åker iväg på äventyr lördag morgon och är hemma först tisdag. men får väl satsa när jag kommer tillbaka istället då.

alla grejer nu är så halva känner jag. dekorationen, lite halvt, nästan så att jag kan börja men ändå inte. samma med sliehppá. och samma med att väva också. eller till vävningen har jag inget material ännu men jag ska ju sticka till den där affären på artillerigatan då sen när jag kommer från mitt äventyr.



har fackist kollat med både farmor, en av blogg-tjejerna och på någon affär och så anna-stina svakko om vävgrejs, men får som ingen klarhet i det hela. sjukt irriterande, hatar att ha massa halva saker i görningen, det skapar sån stress.

får se iallafall om jag hinner göra något mer innan jag drar, annars så får ni ha det så bra så hörs vi senare!

hejs från en tröööött


kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0