misstag / 2011-01-28 / 21:09:00

ibland tänker jag att det är så jobbigt när jag måste leta så mycket efter rätt grejer, att vissa saker är så krångliga eller dyra eller omöjliga eller om jag gjort fel osv, men så kommer jag på att utan alla de här sakerna hade det ju inte varit något projekt!

en grej för tillfället som tar emot, förutom det med sliehppá och dekorationen, är att jag tror jag gjort fel...precis som jag var så rädd för. oket ska ju vara dubbelt men är inte så säker på att jag har gjort så, och är inte heller så säker på att jag vill veta om jag gjort rätt eller inte..

snart måste jag börja på riktigt med texten jag ska ha på redovisningen..undrar hur lång den ska vara å sånt..känns plötsligt som att det är så mycket kvar på projektarbetet men så lite tid..:(

inga bilder denna gång.

hejs från en plugg-pigg-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0