ok / 2011-01-29 / 23:23:00

ok, alltså inte ok utan ok.

jag gjorde som sagt fel med oket, så har kommit på en lösning som borde funka..blir helt snurrig i huvet av allt med avig och rät och vad som ska vara mot vad för att det ska bli rätt men jag hoppas det ska lösa sig!:) jag har bara svårt att leva mig in i konsekvenser så kan ju hända att jag bara tänker att "äh, det går säkert bra" å så blir det helt fel..! inte kul, måste verkligen ta det här på allvar, när man väl syr en kolt liksom;)

klippte iallafall ut två till ok-delar (har alltså 4 nu) så ska jag försöka få till något. hoppas det inte syns utåt..:O nu gäller det att vara fingerfärdig eller vad det kallas..:P



kommer sen skriva hur det gick med det där med oken...skräckblandat förtjusning igen..

hejs från en glad och nöjd-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0