segt med pengar / 2011-01-11 / 10:34:44

jaha, då är skolan igång igen..var och frågade på expeditionen om mina pengar som jag skulle få i typ november och då hade de minsann slarvat bort mina papper!?! jag fattar mig inte på det, den ena säger att jag ska prata med den andra och den andra säger att den ena har hand om det..knas! jaja, hoppas jag får dom snart iallafall, det är ju kul att jag kan vänta på det fortfarande:)

sen måste jag träffa ingamaj så hon kan hjälpa mig med ärmarna på provkolten, vill att det ska bli rätt från början så jag kan det tills jag kommer till riktiga kolten:) blir ruskigt spännande när jag kommer till de där riktiga tyget..:O måste kolla upp det med sliehppá också:)

inga bilder idag, finns inget å lägga ut bild på:P men det ska bli spurt nu iallafall, vi har 2 h 55 min schemalagt projektarbete varje vecka, så det är bara å SPURTA!:D

hejs från en fortfarandee sjuuuk :(

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0