sjuka veckan / 2011-01-08 / 14:59:51

ja, jag har ju då varit sjuk hela veckan. början på söndag kväll med väldigt sliten, frys och svettattacker m.m och fortsättning med det, plus feber, ont i huvet, snorig yr osv. sen har det bara fortsatt och nu har det i tillägg kommit nån sorts kramp över hela mina ben och armar, igår och idag så har fortfarande inte kunnat göra något:( till sängs hela veckan ungefär..

tog mig iallafall kraft att sy ihop sista sidan av provkolten men blir utmattad och yr om jag står upp för länge och gör saker så jag la ner..känner också att jag behöver lite hjälp med ärmarna från ingamaj;) allt det vi kom fram till om ärmarna innan jul tycks ha blåsts ur huvudet i gällivare och norge..:P men när jag är frisk så blir det å spurta för snart är jag på riktiga kolten:D ärmarna och justering. sen..:)


markerade sömsmån och nålade ihop. sydde ihop sidan.

hejs från en fortfarande sjuk

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0