kolten på plats! / 2011-11-24 / 00:16:37

hejsan!
var ett tag sen! nu har jag iaf tagit upp min kolt till lule, så när jag har tid kanske jag fifflar lite på den..om man nu har tid nån gång :P säkert till våren om inte annat. längtar till jag kan firra den fin! fast måste ju ha pengar också då.... längtar också till jag kan väva band till skorna..

jajja, har inte så mycket att säga.. :P

jo, en sak! har köpt ett par till näbbskor, fast med högre skaft, najs :) välanvända, begagnade men fina! i like them! :)

hejs! 

kommentarer
Postat av: erika

Hejsan! snubblande in på din blogg i hopp och tro om att kanske få några ideer...



Ska sy en manskolt till en kärvän, och såg att du hade fått tag i ett mönster någerst,

tänkte dom kanske hadd nå mönster på en manskolt?!

isåfall kanske du ville dela med dig om vart det var :) ?



mejla gärna som svar tack! :)

mvh Erika

2011-11-29 @ 03:55:20
Postat av: Helén Titoff

Vilken fin dräkt du har sytt.



Jag vill också sy en samisk dräkt.

Var hittar jag mönster och material att köpa?



Hälsningar

Helén

2011-12-05 @ 14:04:10
Postat av: Sirius

Årings? Och det är? Shysst o kalla mamma för tanten..ska lägga in nån bild så småningom om hur den ser ut :)

2012-01-12 @ 17:41:31
hemsida: http://siriusmusta.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0