arbete med dekoration / 2012-11-26 / 02:21:06

satt uppe i torsdags natt och sydde till kl. 04, vilket innebär att jag fick ca 3h sömn innan jag skulle upp igen. 
 
funkade inte att ladda upp alla bilder men här kommer ett gäng iallafall! :) 
 
ritat av halsöppningen på mönsterpapper
 
mätt, klippt, nålat och sytt nedre delen av halsdekorationen
 
mätt, klippt, nålat och sytt övre delen av halsdekorationen, dvs den som går bak runt nacken också
 
mätt, klippt, nålat och sytt den lilla fyrkanten på baksidan av dekorationen
 
mer bilder kommer när jag har kommit hem från norge. använde kolten för första gången idag. mycket positiv respons och det kändes annars också jättebra, även om jag var fett nervös innan! :P 
 
hejs från en som inte vill åka hem-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0